Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 24-Jul-2009 05:07 Email | Share | Bookmark
MATI KE HIDUP??????????

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam buat semua.

Masih gambar2 lama.....
gambar2 yang akak paling sayangggggg.....
sukar untuk melihat situasi yang begini.....
ingatkan puting beliung ni dah mati
sebab angin tiup pun dia mendiamkan diri
dibiarkannya badannya terbuai2 ditiup angin.....
tapi bila dah habis 'tembak' dari jauh dan dekat...
akak sentuh nak ambik...
Alaaammmmaaakkkkkkk...
rupanya masih hidupppppppppp.
terus dia terbang....
mungkin saat ini dia tidor kottt....
atau tengah bersantai dan berangan..
macam2 aksi puting beliung ni...
menonggeng ke bawahhhhhhh....
sama la dengan manusia...
mcm2 feil perangai adaaa.


















Quote:
Waktu melawat Fp pak cik PI dulu dok tayang pasai sibor2 ni, baru teringat sibor2 yang akak tembak dulu2. Tadi jengok lagi fp Pak cik PI dok cerita pasai anak burung....akak baru teringat anak burung yang akak 'tembak' baru2 niii...ehhh macam sama jer minat kite pak cik.........Tu lah sebab tu sayang kat Fp ni walaupun tak dibayar gaji tapi masih tetap terpahat dan terpaku kat sini....ramai rakan yang sama minaaaaattttt. Cuma pak cik, saya tak berapa nampak minat pak cik dalam masak memasaakkkkkk...hi hi hihi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net