Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 1-May-2009 04:37 Email | Share | Bookmark
BUNGA DRAGON FRUIT KU

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam Buat semua

Cukup seronok bila pertama pokok dragon fruit akak mengeluarkan bunganya. Cantik betul bunganya dan besar. Punyalah teruja nak tengok macamana dia kembang, akak duduk kat situ memerhatikan perkembangannya dari Maghrib sehinggalah dia betul2 kembang jam 12 tengahmalam.Ade jugak selang seli dengan menonton perlawanan bola sepak antara Kelantan dengan Selangor secara live malam tu... Bunganya memang kembang malam. Bila dah pagi dia dah kuncupppp dan terkulai untuk beberapa hari. Tapi akak tengok nampaknya tak menjadi lagi lah buahnya Sebab ari ni akak tengok putihnya dah beransur kuning...tanda nak gugur lah tuuu. Nampaknya tak dapat lagi lah merasa buah dragon fruit yang ditanam sendiri. Walau bagaimanpun layan gambar2 bunganya iniiiii........


















Sudah layu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net