Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 25-Jan-2009 03:55 Email | Share | Bookmark
HOLIDAY DI COLMAR TROPICALE, A French-themed Resort,BUKIT TINGGI

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum

Ari ni rasa seronok sikit bila dapat tahu anak akak ada simpan sikit gambar di Colmar tu. Dia upload dalam HPnya. Gambar2 yang diambil bukan antara gambar yang cantik yang hilang tuuu tapi tak ape lahhh asal saje boleh dijadikan kenangan, daripada tak ade langsunggg.....Dapat aje gambar ni langsung akak upload kat fp niii. Harap2 fp ni tak lah tutup terus laman webnya niii. Pas ni akak akan save di external hard disk seperti yang disarankan oleh pak cik pemancing ikan. Terima kasih pak cik. Sebenarnya ari akak bawak lap top tu, akak ade beli external hard disk tu, tapi entah macamana terlupa pulak nak kasi kat budak yang baiki tu, mungkin sebab percayakan sangat kebolehan dia tu, jadi tak lah terlintas nak kasi kat dia..mungkin cepat jugak nak cepat sebab waktu dah hampir maghrib...dah nak rugi nak wat camana..lain kali beringatttt..



Quote:
How to get there

Berjaya Hills is the perfect escapade with genuinely themed attractions set in 150-million-year-old tropical rainforests. IT is a mere 45-minute drive from Kuala Lumpur and is 10km off the East-West Karak Highway where the experience of the journey is effortless and refreshing. The journey for guests travelling from the Kuala Lumpur International Airport (KLIA) to the resort is approximately 1 hour and 45 minutes.

This 16,000 acres Berjaya Hills is home to a smorgasbord of world wide themed areas, compirising of Berjaya Hills Golf & Country Club s, Colmar Tropicale - A French-themed Resort, The Chateau Spa Resort and Meranti Park Suites to suit your interests and desires.

Unsurpassed hospitality synonymous with the resort together with the various vibrant attractions make Berjaya Hills a home away from home.

BY ROAD (VIA KARAK HIGHWAY)

Kuala Lumpur - Berjaya Hills approximately 40 minutes
Genting Highlands - Berjaya Hills approximately 40 minutes
Taman Negara - Berjaya Hills approximately 3 hours
Kuantan - Berjaya Hills approximately 2 hrs 30 minutes
KLIA - Berjaya Hills approximately 1 hr 45 min


Entrance fee of RM10 nett per adult and/or RM8 nett per child (4-12 years old) is chargeable to Colmar Tropicale, Japanese Village and Botanical Garden.

Entrance fee of RM3 nett per adult and/or RM3 nett per child (4-12 years old) is chargeable to Rabbit Park.
Copyright © 2006 Berjaya Hotels & Resorts ~









atas syiling dewan








Di Taman Jepun. Sewa kimono rm20.00.

















]





Gambar sekitar Japenese Tea Garden














Ular di Botanica Garden. Entah ape namanya..






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net