Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 6-Jan-2009 15:39 Email | Share | Bookmark
RUMAHKU YANG KUTINGGALKAN, HUJAN DAN MENU SARAPAN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam buat teman semua

Bila balik kampung ari tu sempatlah duk beberapa hari di rumah peninggalan ayah. Sekarang ni rumah tu dah tinggal kosong. Cuma sekali sekala aje anak buah balik jenguk. Yang sedihnya bila tak ade yang menghuni, benda lain pulak yang bermaharajalela. Siapa lagi kalau tidak anai2. Setiap kali bila balik jenguk rumah, setiap kali lah rasa hiba dan nak menitis air mata. Tiap kali balik rasa tak nak datang lagi Melaka. Time2 tu rasa nak isi borang pindah. Tapi nak wat lagu mano, dah cari makan kat negeri orang dan bekerja bawah oranggg kenalah tanggung semuanya.


Ni lah teratak buruk akakkkk.

Masa kat kampung tu hujan mula turun tak berenti2. Akak sempat ambik gambar hujan jam 11.30mlm. Dah tak tau nak buat ape...dari pagi sampai malam hujan tak berenti2. Nampak cantik aje titis hujan tu turun. ape lagi akak tembaklah tapi tak puas hati sebab satunya kamera dah sikit biol tak berapa clearrr sebab dah terminum air ari tuuu....Tapi akak nak tunjuk jugak...
















Pokok bunga yang ditinggalkan. Tanpa diberi baja hanya air hujan aje yang menyiramnya. Alahaiii

Dok kat rumah ni jarang-jarang aje masak. Hanya beli aje makanan kat luar. Memang dah niat tak nak masak sebab nak rasa makanan kelantan...biar puassss...




lompat tikam.


Nasi dagang


Nasi dagang. sedak sengoti wehhhhh...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net