Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 29-Jun-2008 14:28 Email | Share | Bookmark
BUNGA DI LAMANKU

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam buat semua.

Bila kita lihat bunga2 yang sedang mekar, jiwa kita akan terhibur. Bila kita belek-belek dia, belai-belai dia dan bercakap dengan dia, boleh lupa sekejap masalah yang ada. Tambah lagi bila kita snap dia dekat2 dan dapat pic yang cantik, lagi terhibur rasanya hati. Seronoknya tak boleh nak digambarkan, hanya orang yang 'gila-gila' macam akak ni lah yang boleh rasakan keseronokan itu. Ini akak tunjukkan beberapa bunga yang ade di laman rumah akak termasuk bunga rumput he he he he he. Tapi sebenarnya akak tak suka bila dibuat editing yang macam akak buat ni. Tapi akak snap banyak bagi satu2 bunga tu, akak sumbat aje lahhhhh. Moga kawan-kawan terhiburrrrrrrrrr. Jom layaaaann.


Bunga Cekur


Lupa pulak namanya ni


Teratai/Seroja


Susah nak jaga ros ni. Hanya 1 kuntum aje bunganya.


Bunga labu manis


Tau tak bunga ape ni? Bunga ni terlalu kecil. Susah nak ambik gambar yang terang maklumlah bukan pro.


Haaa ini satu2nya bunga rumput.


Bunga seroja yang belum kembang


Salah satu pokok herba. Dah lupa nama, malas pulak belek2 cari namanya.


Ini pun dikatakan ade khasiat herbanya


Serangga ni akak tak perasan dia ade kat bunga bayam ni,
Bila dizoom baru nampak, ape lagi akak snap lah, elok pulak picnya.










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net