Jie Jie's Fotopage

By: jie jie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 24-May-2007 12:35 Email | Share | Bookmark
GERAMNYEEEERRRRRRRRRRRRRRR

ulat 1
ulat 2
najis dia ni
ulat 3
ulat 4-masih kecik
ulat 5
 
tengah meratah daun
 
ulat ke 6. Bos dia kot.
amboi lending ekau ye!
 
 
 
 
 
Inilah perosak daun limau purut aye. Baru aje limau tu berpucuk, dia mula menenggek dan maratah semua daun limau purut. Geram betullah. Kalau dapat kat Yatie ni mesti dikutip digoreng-goreng sampai garing. Jadilah resepi "crunchy caterpiller" Boleh tak Tie? Ade 6 ekor kesemuanya. Siap dia tenggekkan najisnye. Hish kurang asem betullah

Tolong bagi petua macamana nak jauhkan ulat2 ni dari mendekati pokok limau purut aye.














Belah ekornya


Cantik jugak ekau ya! Belang putih hijau


Berbatik2 badan ekau


Copetnye ekau lari yo!

DARIKU UNTUKMU

Quote:
1. Alba Solare ><Thanks
2. Halamanku><Ha ah lah tak panjang hayatnye. Lepas baca komen u akak pi tengok dia rupanya dah ghaib. Hilang mungkin dimakan dek burung kot. Frust betullll.
3. Jeff><He he he he he
4. Yatie>< ADA KA.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net